+38 (067) 471-13-26
ПН-ПТ 9:00 до 18:00 СБ-НД 10:00 до 15:00
0-800-301-601Замовити дзвінок
Замовити дзвінок

Залиште Ваше повідомлення і контактні дані і наші фахівці зв'яжуться з Вами найближчим робочий час для вирішення Вашого питання.

Ваш телефон
Ваш телефон*
Ваше ім'я
Ваше ім'я

* - Поля, обов'язкові для заповнення

Сообщение отправлено
Ваше сообщение успешно отправлено. В ближайшее время с Вами свяжется наш специалист
Закрити вікно
0
0
0 В кошику порожньо

Нижче наведено всі можливі способи оплати замовлення. При оформленні замовлення Вам будуть запропоновані всі доступні способи оплати для обраного товару.

  • Готівковий розрахунок.
  • Оплата готівкою здійснюється на місці, при самовивозі або доставці товару нашою службою логістики.

    Готівковий розрахунок доступний для фізичних осіб та фізичних осіб підприємців (ФОП).

  • На карту ПриватБанку.
  • Оплата здійснюється картками Visa/MasterCard через Ваш банкінг, термінал або касу банку на картку отримувача.

    Для оплати, після підтвердження замовлення менеджеру відділу продажів, на електронну адресу, телефон або месенджер, вказаний при оформленні замовлення, буде відправлено реквізити картки.

    Комісія за платіж стягується згідно з тарифами Вашого банку.

    Звертаємо Вашу увагу на те, що надходження коштів на рахунок отримувача здійснюється протягом 3-х банківських днів.

  • Безготівковий розрахунок із ПДВ.
  • Оплата здійснюється з розрахункового рахунку підприємства платника у безготівковому порядку шляхом переказу коштів платіжним дорученням на розрахунковий рахунок отримувача.

    Для правильного оформлення бухгалтерських документів прохання надіслати сканкопії Свідоцтва про реєстрацію підприємства та Свідоцтва платника ПДВ на електронну адресу, яку можна уточнити у менеджера інтернет-магазину або на ту, що вказана у розділі контакти.

    Для оплати, після підтвердження замовлення менеджеру відділу продажу, на електронну адресу, телефон або месенджер, вказаний при оформленні замовлення, буде надіслано рахунок-фактуру з ПДВ.

    Безготівковий розрахунок з ПДВ доступний для юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ФОП).

  • Безготівковий розрахунок без ПДВ.
  • Оплата здійснюється з розрахункового рахунку підприємства платника у безготівковому порядку шляхом переказу коштів платіжним дорученням на розрахунковий рахунок одержувача.

    Для правильного оформлення бухгалтерських документів прохання надіслати сканкопії Свідоцтва реєстрації підприємства на електронну адресу, яку можна уточнити у менеджера інтернет-магазину або на ту, що вказана у розділі контакти.

    Для оплати, після підтвердження замовлення менеджеру відділу продажу, на електронну адресу, телефон або месенджер, вказаний при оформленні замовлення, буде надіслано рахунок-фактуру без ПДВ.

    Безготівковий розрахунок без ПДВ доступний для юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ФОП).

  • Оплата частинами від ПриватБанк.
  • При оплаті певних товарів у нашому інтернет-магазині ПриватБанк надає можливість своїм клієнтам розділити суму покупки на кілька платежів.

    Для клієнта комісія становить лише 0,01%, а розстрочку можна оформити терміном до 24 місяців. Детальну інформацію про комісії уточнюйте у ПриватБанк. Калькулятор для розрахунків Оплати частинами

    Для оплати, після підтвердження замовлення менеджеру відділу продажів на електронну адресу, телефон або месенджер, вказаний при оформленні замовлення, буде відправлений інвойс.

    Після надходження коштів від ПриватБанк замовлення можна забрати.

  • Миттєва розстрочка від ПриватБанк.
  • При оплаті певних товарів у нашому інтернет-магазині ПриватБанк надає можливість своїм клієнтам розділити суму покупки на кілька платежів.

    Для клієнта комісія становить лише 2,9% на місяць, а розстрочку можна оформити терміном до 24 місяців. Детальну інформацію про комісії уточнюйте у ПриватБанку. Калькулятор для розрахунків Миттєвої розстрочки

    Для оплати, після підтвердження замовлення менеджеру відділу продажів на електронну адресу, телефон або месенджер, вказаний при оформленні замовлення, буде відправлений інвойс.

    Після надходження коштів від ПриватБанк замовлення можна забрати.

  • Післяплата.

Післяплата від Нової Пошти - це оплата товару/вантажу отримувачем під час отримання посилки у відділенні Нової Пошти або за адресою доставки.

*Ви завжди можете змінити спосіб оплати навіть для оформленого замовлення. Для цього Вам необхідно зв'язатися з нами, повідомити номер замовлення, а також, за потреби, змінити реквізити або ПІБ платника.

Оплата приймається лише у національній валюті України (гривня).

Повернення коштів:

Для юридичних осіб

Для повернення коштів, сплачених юридичною особою за безготівковим розрахунком, необхідно повідомити номер та дату сплаченого рахунку, а також передати представнику інтернет-магазину або надіслати поштою оригінал листа з проханням про повернення коштів.

Для прискорення обробки рекомендуємо надіслати сканкопію листа на електронну адресу інтернет-магазину.

Для фізичних осіб

Для повернення коштів, сплачених фізичною особою готівкою або карткою, необхідно надати представнику інтернет-магазину заяву про повернення коштів, а також товарний чек.

Терміни повернення коштів

Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів" , повернення коштів споживачеві здійснюється в день скасування замовлення або повернення товару покупцем. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару або скасування замовлення, кошти повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Якщо у Вас виникнуть питання щодо повернення коштів, ви можете звертатись на гарячу лінію або через форму зворотнього зв'язку.

Є питання
зв'яжіться з нами зручним для Вас способом
0-800-301-601
+38 (067) 471-13-26
м. Дніпро, вулиця Старокодацька 5
Графік роботи: Пн-Пт: з 9:00 до 18:00 Сб-Нд: з 10:00 до 15:00

Купити в один клік
Заповніть дані для замовлення
Запросити вартість товару