+38 (067) 471-13-26
ПН-ПТ 9:00 до 18:00 СБ-НД 10:00 до 15:00
0-800-301-601Замовити дзвінок
Замовити дзвінок

Залиште Ваше повідомлення і контактні дані і наші фахівці зв'яжуться з Вами найближчим робочий час для вирішення Вашого питання.

Ваш телефон
Ваш телефон*
Ваше ім'я
Ваше ім'я
Захист від автоматичного заповнення
Введіть символи з картинки*

* - Поля, обов'язкові для заповнення

Сообщение отправлено
Ваше сообщение успешно отправлено. В ближайшее время с Вами свяжется наш специалист
Закрити вікно
0
0
0 В кошику порожньо

Ознайомтеся з уже існуючими питаннями, що задаються найчастіше, і відповідями на них;

Питання щодо доставки
Мені не підійшов товар: розмір/колір/форма не ті як повернути?
СкрытьДетальніше
Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" ви маєте право повернути товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Товар повинен бути належної якості - без дефектів, у цілісній упаковці та з повною комплектацією. Також звертаємо вашу увагу, що у разі повернення товару всі транспортні послуги оплачує покупець. Товари “на замовлення” обміну та поверненню не підлягають.
Якщо я приїхав забирати товар, і він мені не підійшов, то як потім?
СкрытьДетальніше
Після огляду товару ви можете відмовитись, і в офісі забрати раніше залишену оплату.
Як приймати замовлення при отриманні?
СкрытьДетальніше
Обов'язково перевіряйте товар при отриманні. Якщо товар із пошкодженням, зверніться до менеджера для вирішення питання.
Чи можна замовити доставку із підйомом?
СкрытьДетальніше
Доставка з підйомом можлива, це платна послуга. Вартість розраховується індивідуально для кожного клієнта і залежить від товару, кількості та місця.
Запитання про наявність товару
Побачив у вас на сайті плитку мозаїку з коричневим малюнком. Хочу його замовити.
СкрытьДетальніше
Для того, щоб оформити замовлення будь-якого товару із сайту по телефону, необхідно знати код товару. Він вказаний у картці товару праворуч від фотографії.
Потрібне сидіння (бачок) з відстанню між кріпленнями 16 см.
СкрытьДетальніше
Завод-виробник не надає інформацію щодо розмірів таких виробів, як бачки та сидіння. Щоб придбати такий товар, потрібно знати модель унітазу.
Потрібен керамічний зливний бачок від комплекту Colombo.
СкрытьДетальніше
Colombo - це назва фабрики з досить широким модельним рядом, потрібно знати модель унітазу.
Чи можна приїхати до вас, щоб подивитися на товар?
СкрытьДетальніше
Подивитися весь асортимент на складі немає можливості, оскільки ми не маємо виставкової зали.
Які у вас знижки для постійних покупців?
СкрытьДетальніше
У нас працює програма лояльності, за якою ми надаємо індивідуальні знижки для кожного партнера. Сума знижки залежить від обсягу замовлення, форми оплати та способу доставки. Ми готові співпрацювати з будь-якими оптовими клієнтами, надаючи різноманітні системи знижок та бонусів.
Питання про оплату
Як сплатити вашу доставку? Чи можу сплатити карткою?
СкрытьДетальніше
Під час доставки нашою службою, оплата лише готівкою. Сплатити безготівковим способом можна щонайменше за 2 дні до дня доставки.
Як здійснюється оплата замовлення на складі?
СкрытьДетальніше
Оплата на складі здійснюється лише готівкою.
Питання про плитку
Чи можна повернути частину плитки, що залишилася?
СкрытьДетальніше
Повернення плитки можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, у цілісній заводській упаковці та без дефектів. Усі транспортні послуги оплачує покупець. Зверніть увагу! Товар привезений "під замовлення" обміну та поверненню не підлягає.
Чи є обрізна/безшовна плитка?
СкрытьДетальніше
Ректифікований керамограніт - це керамограніт з рівно зрізаним краєм, його можна укладати так званим "безшовним методом".
Він представлений на нашому сайті в розділі Ректифікат плитка.
Що робити, коли плитки мені не вистачило?
СкрытьДетальніше
Радимо вам купувати плитку із запасом, оскільки в іншій партії плитки, тон та калібр може відрізнятися.
Що таке тон плитки?
СкрытьДетальніше
Тон – це відтінок кольору, якого необхідно дотримуватись для того, щоб вся колекція плитки на стіні не виглядала різнокольоровою. Важливо, щоб товар був із однієї партії.
Що таке калібр плитки?
СкрытьДетальніше
Калібр – це розмір плитки, який відрізняється від номінального, але не вважається бракованим. Різниця між калібрами може досягати 10мм – це пов'язано зі складнощами виробництва плитки.
Як правильно обрати плитку та розрахувати об'єм?
СкрытьДетальніше
Важливим фактором при виборі плитки є калібр та тон, для розрахунку обсягу – просто калібр. На всіх пачках з кахлем ці значення повинні збігатися. Товар із різних партій з однаковим тоном та калібром може відрізнятися.
Питання щодо пересилання товару ТОВ Нова пошта
Я передумав(ла) купувати товар, який вже відправили поштою, чи повернуть мені гроші?
СкрытьДетальніше
Так, ми повертаємо покупцеві на рахунок гроші, крім транспортних витрат.
Що, якщо мені прийде розбита плитка/санфаянс?
СкрытьДетальніше
При отриманні, ми рекомендуємо вам перевірити товар на пошті. Якщо він розбитий, то повідомити нас і вантажоперевізника, скласти акт про дефект та обґрунтовано відмовитись від вантажу. Натомість ми надсилаємо вам новий товар. Якщо ж розбитий товар виявлено вдома, він не компенсується і поверненню не підлягає.
Чому надсилання "Новою поштою" здійснюється за передоплатою?
СкрытьДетальніше
Передоплата за товар здійснюється у розмірі вартості транспортних послуг на дві сторони (на той випадок, якщо клієнт не приходить на пошту за замовленням). Залишок суми можна сплатити післяплатою.

Купити в один клік
Заповніть дані для замовлення
Запросити вартість товару