Розвиток Laufen у рамках компанії Roca Group
Сантехнічні вироби Laufen завжди відрізнялися своєю якістю, економічністю та гігієнічністю. Нещодавно фабрика представила сучасні унітази з удосконаленою технологією зливу - HiJet і Rimless. Завдяки відсутності зливного кільця такі вироби є дуже гігієнічними, оснащені спеціальною потужною системою змиву для економії води. Продукція Laufen також має спеціальне покриття, яке відштовхує бруд і знижує водопроникність санфарфору - брудна вода збирається в краплі, очистити таку кераміку не важко. Крім уже використовуваних технологій Laufen продовжує розробляти і впроваджувати нові. Одним із найуспішніших наукових досягнень у цій галузі є винахід нового матеріалу – SaphirKeramik – результат п'яти років науково-дослідної роботи Laufen.
SaphirKeramik - дуже міцний матеріал (порівняний зі сталлю, в 2 рази перевищує санфарфор), що містить мінеральний корунд, який використовується при виготовленні скла для годинника і є компонентом сапфіру.
Завдяки його винаходу відкрилися нові можливості в дизайні, виробництві та монтажі сантехнічних виробів - тонкі стінки та відсутність внутрішніх ребер жорсткості зменшують витрату сировини та енергії при виробництві, знижується вага товарів, відповідно не виникає проблем із монтажем. Радіус заокруглення окрайки не перевищує 1-2 мм, на відміну від звичайної кераміки – 7-8 мм. Предмети з SaphirKeramik стійкі до механічних пошкоджень та впливу сильних абразивних речовин, є довговічними та екологічно чистими, вони піддаються повному переробленню.
Свої нові технології компанія Laufen встигла впровадити вже до кількох колекцій:
-
Kartell by Laufen - незрівнянна колекція, що поєднує в собі культовий італійський зовнішній вигляд Kartell та найвищу швейцарську якість у виготовленні кераміки Laufen. Дизайнери цієї колекції, Roberto & Ludovica Palomba, створили шедевр як в галузі дизайну, так і в галузі технічних характеристик. Вони зуміли гармонійно скомбінувати пластик та кераміку. Родзинкою колекції стало використання нового матеріалу SaphirKeramik та застосування технології прихованого зливу з функцією переливу, що дозволило поглянути на звичні раковини з іншого боку.
- Val – елегантна колекція, спроєктована мюнхенським дизайнером Konstantin Grcic. Вигнуті і заокруглені кути надають колекції особливого шарму, а найтонші борти зменшують вагу виробів, завдяки чому предмети здаються фарфоровими. Відмінною рисою колекції Val стали незвичайна овальна ванна Sentec, виконана зі штучного каменю, і текстурні полички, завдяки яким ванні приналежності не зісковзують. Для повної завершеності дизайну ванної кімнати, обставленої в стилі цієї колекції, Laufen розробив і лінію меблів Space.
- Ino – інноваційна колекція, розроблена французьким дизайнером Toan Nguyen. При зовнішній простоті своїх ліній колекція поєднує делікатні стінки та високу міцність виробів. Оригінальність колекції проявляється в незвичайній раковині із вбудованою стільницею, задня стінка якої вигнута вгору. Раковина представлена у двох варіантах – лівосторонньому та правосторонньому. У колекцію також увійшла ванна Sentec та меблі з найтоншими фасадами.
Roca впроваджує інноваційні розробки
Roca Group постійно проводить дослідження для покращення дизайну, якості та технології своїх виробів. Найуспішніші наукові досягнення вже використовуються в кількох колекціях Roca, Laufen, Jika і заслуговують на окрему увагу.
Нові технології Roca:
-
Rimless - унікальна конструкція унітазів без обідка, покращує якість змиву, на 30% заощаджує воду і сприяє більшій гігієнічності;
-
Fineceramic - дуже твердий та якісний матеріал, що дозволяє знизити вагу керамічної продукції та зробити грані виробів тонкими та витонченими;
-
Supralit - матеріал із запатентованою формулою, дуже міцний та надійний, використовується при виробництві кришок та сидінь;
-
Stonex – вид штучного каменю, завдяки якому створюються тонкі та при цьому високоміцні душові піддони Terran з різноманітністю кольорів та розмірів.
Заслужені здобутки
Загалом продукція корпорації Roca Group та всіх брендів, що входять до її складу, відрізняється високою якістю та невпинними інноваційними технологічними розробками. Сторічний досвід не пройшов даремно і компанія зайняла провідну позицію у світі. Це підтверджується численними міжнародними сертифікатами, у тому числі ISO 9001, та високою популярністю компанії, яка поширює свою продукцію у 135 країнах на чотирьох континентах.