Погане враження від магазину.
Ситуація: замовляю плитку (останню в магазині зі сколом в кутку), просять сплатити 100% товару. Сплачую. Пишу, куди відправити. Пройшов тиждень - товару немає. Виявилося, що відправили, але в інший населений пункт. А ще при цьому запакували за суму, яка майже вдесятеро!!! перевищує вартість товару.
На мої зауваження магазин відповів, що вони не відповідають за пакування та доставку. Оце так! Виявляється (за думкою магазина) я повинен задати питання щодо пакування Новій пошті.
Магазин не зв'язався зі мною, щоб спиратися щодо вартості доставки - їм це взагалі не було цікаво. Звісно ж жодних вибачень чи повернень коштів за товар. Чудовий сервіс!
Ответ магазина
Доброго ранку.
Магазин передає товар перевізнику, а він вже запаковує його по своїм стандартам.
Оскільки товар вважаеться крихким, його гарно упаковують, щоб він доїхав до покупця.